środa, 1 maja 2013

Rozdział 19/ Nie wiedziałam że będzie tak źle.

Po zjedzeniu śniadania poszłam umyć wszystkie naczynia, nikogo nie było oprócz mnie więc postanowiłam ogarnąć trochę w moim pokoju. 

*około 3 godziny później*


Chłopacy już wrócili z próby, wszystkim zrobiłam herbatę i kanapki. Dlaczego jetem taka miła? Nie pojmuje tego. Jeszcze kilka godzin temu się z nimi kłóciłam. Okey zmienię temat. Poszłam do salonu i włączyłam telewizje. Było o mnie i Zaynie nie za bardzo chciałam tego słuchać ale chłopacy się uparli.


Redaktorka: Zayn Malik był ostatnio widziany z dziewczyną imieniem Amelia Sue, fanki są przeciwne temu związkowi. Mamy nadzieję że wszystko się wyjaśni.


Było mi trochę smutno że przez to że jestem z Zaynem mogą stracić fanów. Poszłam na górę po luźne ciuchy do biegania i zeszłam na dół wzięłam jeszcze butelkę wody i poszłam biegać. Po około 4 godzinach wróciłam do domu, chłopacy oglądali film, poszłam na górę i wzięłam prysznic, ubrałam się i poszłam na dół. Przyłączyłam  się do oglądania filmu. Gdy film się skończył poszłam do pokoju i ubrałam się w pidżamę. Nagle Zayn wszedł do mojego pokoju, nie było by nic w tym złego ale właśnie zakładałam bluzkę.

Z: Moja modelka.
A: Ale śmieszne, coś chcesz?
Z: Mogę spać z tobą?
A: Nie
Z: Czemu?
A: Bo chrapiesz. 
Z: Haha.
A: Nie no choć.
Potem leżeliśmy już w łóżku mocno wtuleni w siebie i tak zasneliśmy.

2 komentarze: