wtorek, 16 kwietnia 2013

Rozdział 3/ Ja chcę zostać!...

Spotkałam tam Max'a. Nie było by to dziwne ale on był w sklepie z damską odzieżą. Nie czekając na reakcje mojej siostry. Podeszłam do niego.
-Cześć!-krzyknełam, nie mogło to oczywiście nie umknąć ludziom w sklepie ale się tym nie przejmowałam.
-O hejka!-mówił.
-Bez urazy ale co ty robisz w sklepie z damską odzieżą?-zaśmiałam się. Przy nim mogłam być sobą.
-Ach ale masz wizje.! Kupuje coś dla pewnej dziewczyny-też się zaśmiał.
-A czy ta dziewczyna jest twoją dziewczyną?- dalej się z nim droczyłam.
-Nie ale jak chcesz to ty możesz nią być.-na te słowa mnie poprostu zatkało. Ale widziałam po jego wyrazie twarzy że tylko żartuje. Nagle zaczął się ze mnie śmiać ja nie czekając na nic też zaczełam się śmiać. 
-Masz ochotę się przejść?-zaproponował
-Jasne tylko muszę zabrać ze sobą siostrę nie pogniewasz się?-zapytałam a na moją twarz wpadł burak.
-Spoko to idź po nią i widzimy się przed galerią.
Nie czekając na nic poszłam jej poszukać. Porwałam ją i chwilke później szłyśmy z Max'em na tory. Miałam dziwne myśli ale powiedział że chce nam coś pokazać. Coś komu jeszcze nigdy nie pokazywał. Potem po drodze nie obyło się bez wygłupów i śmiechów. Kiedy doszliśmy na wyznaczone miejsce. Nie mogłam uwierzyć własnym oczom. 

Było tam pięknie. Okazało się że tam mieszka. Okey. Trochę mnie to zdziwiło. Potem zaprowadził nas do pokoju. Rozmawialiśmy, śmieliśmy się i opowiadaliśmy o sobie. Było super. Potem już musiałyśmy się zbierać. Po powrocie do domu umyłam się i poszłam spać.

2 komentarze: