niedziela, 21 kwietnia 2013

Rozdział 7/ Kto to?

Kiedy się obudziłam, spojrzałam na okno nade mną, brzydka pogoda i do tego padało. Od razu wyjęłam pamiętnik spod łóżka i napisałam:

                               Drogi Pamiętniczku!
No cóż pierwszy dzień w Londynie zapowiada się deszczowy. Chyba posiedzę w domu. Nie mam zamiaru być cała mokra, tylko po to bo mi się chce gdzieś iść.

Potem wstałam, wzięłam ubrania i poszłam do łazienki. Na dziś się nie będę malować, bo i tak cały dzień będę w domu. Uczesałam jeszcze włoski w wysokiego koka




I jeszcze raz spojrzałam w lustro. Nie było ze mną dobrze.  Wydawało mi się że bardzo schudłam, włosy były jeszcze ciemniejsze niż przed wyjazdem, oczy były smutne i czerwone. Usta stały się suche i bez smaku. A cera jasna jak mąka. 
-Może ja jestem chora?-spytałam sama siebie.
Potem zeszłam na dół gdzie zauważyłam Kat jak robi śniadanie.
-Hej ch...-nie dokończyła
Upuściła patelnie z jej zawartością na podłogę i zaczęła mnie dotykać po twarzy.
-Matko co się z tobą stało? Chora jesteś czy co?!-spytała
-Sama nie wiem jakoś tak kiepsko się czuję-powiedziałam
-I tak wyglądasz! Ubieraj kurtkę idziemy do lekarza!-rozkazała
Nie sprzeciwiałam się naprawdę źle się czułam, po drodze prawie nie zemdlałam, na szczęście Kat szybko się zorientowała i mnie złapała. 
*u lekarza*
-No cóż mamy już wyniki pani badań- zaczął lekarz.
-Co z nią?-spytała Kat.
-Nie mam dobrych wieści, jedna z pani nerek jest poważnie uszkodzona i musimy natychmiast przeprowadzić opercję aby uratować pani nerkę.-powiedział lekarz.
-Dobrze-powiedziałam, nie pytałam się Kat co o tym myśli ja chce żyć.
-Co powiedziałaś?-spytała
-To co słyszałaś-odpowiedziałam
-Zostawię panie na chwilkę same-wciął sie lekarz, po czym wyszedł.
-Co ci odbiło trzeba to przemyśleć-wydarła się na mnie Katy.
-A co tu myśleć? Ja chcę jeszcze żyć! Jeżeli nie będę miała tej operacji zrobi się ze mnie anorektyczka! 
-Dobra nie chce cię stracić.-powiedziała po czym mocno mnie przytuliła. 
Potem wszedł lekarz.
- I co?-spytał
-Operacja-powiedziałam
-Dobrze w takim razie wezwę pielęgniarkę ona da pani koszule i pojedziemy do sali operacyjnej.
Po tych słowach przyszła pielęgniarka. Dała mi długą koszule, ja poszłam się przebrać, kiedy wróciłam położyłam się na łóżku i zawieźli mnie do sali operacyjnej.

*oczami Kat*
Kiedy zabierali Andzie szybko pobiegłam jeszcze do pielęgniarki.
-Proszę pani a w jakim pokoju ona będzie się potem znajdować?-spytałam.
-Chyba w 38, ale jeszcze panią powiadomię.

*na sali*
Lekarze uśpili mnie, ale zdążyłam jeszcze zobaczyć godzinę: 11:30.
Chce wiedzieć ile mnie operowali. Potem już nic nie pamiętam. Obudziłam się z wielkim bólem głowy. Spojrzałam na zegarek: 18:05. Trochę mi się drzemnęło, ale to nic. Usłyszałam za drzwiami głos Kat i lekarza.
-I jak panie doktorze co z nią?-spytała
-Operacja przebiegła pomyślnie, niedługo powinna się obudzić. Potem będzie co miesiąc musiała przyjeżdżać by dostawać zastrzyki, ale to tylko 6 razy. Potem jej życie będzie takie jak dawniej.-powiedział lekarz.    Na jego słowa zrobiło mi sie lżej na sercu. 
-A kiedy będzie mogła z tąd wyjść-usłyszałam Kat.
-Kiedy będzie wiadomo że jest jej lepiej.-opowiedział jej.
Potem do mojego pokoju weszła Kat, od razu się na mnie rzuciła z wielkim uściskiem.
-Dobra, dobra dusisz mnie!-zaśmiałam się.
-No to jak się czujesz?-spytała
-A lepiej niż przed przyjściem tu.-odpowiedziałam.
Potem przyszła pielęgniarka i powiedziała:
-Dobrze panno Sue może pani iść się kawałek przejść, ale nie biegać, nie skakać i nie krzyczeć.
-Dobrze-odpowiedziałam.
Bałam się wstać ale raz się żyje wstałam, wzięłam Kat pod pachę, żebym się nie przewróciła i poszłyśmy się kawałek przejść.

~~~~~~~~~~~~~
Jak sądzicie kogo Andzia i Kat spotkają na korytarzu?





6 komentarzy:

  1. Hmmm ja myślę, że spotkają kogoś z One Direction albo ich wszystkich.
    Rozdział jak zawsze super!
    Czekam na następny!!
    Ps. Czy dodasz funkcję OBSERWATORZY?? bo ja z chęcią bym się dodała ;]

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej:** Zostałaś nominowana do Libster Award (więcej u mnie)

    http://it-all-hopenes-for-a-reason.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Super, podoba mi sie rozdział i zmiana szablonu. Zapraszam cie:
    http://nowademi.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :* ja w zasadzie to wchodzę do cb codziennie żeby sprawdzić czy nie dodałaś jakiegoś rozdziału :D

      Usuń