niedziela, 30 czerwca 2013

Rozdział 45/To do zobaczenia...

Obudziłam się wtulona w nikogo innego jak nie Malika. Ciągle spał a ja nie chciałam go budzić, udałam się do łazienki i wzięłam zimny prysznic.Moje ciało trzęsło się z zimna ale taki miałam zamiar. Ubrałam się w sweter w paski i leginsy, poszłam do kuchni i zrobiłam śniadanie. Usmażyłam naleśniki i przygotowałam takie małe śniadanko w salonie. Kiedy wszystko było idealnie ułożone poszłam obudzić śpiocha.
-Wstajemy!-rzuciłam się na łóżko wcześniej starając się być cicho.
-Jezu! Nie strasz mnie-zdenerwował się śmiejąc się, obrócił się w drugą stronę i chciał dalej iść spać.
-Zrobiłam śniadanie...-szepnęłam mu do ucha.
Pobiegł do łazienki brać prysznic, ja w tym czasie poszłam na dół i poszukałam dobrego filmu. Po około 15 minutach zajadaliśmy się śniadaniem.
-A właściwie o której jedziecie?-spytałam
-Wieczorem, więc możemy jeszcze przenieść rzeczy do chłopaków.-powiedział.
Było mi troche smutno że nie będzie chłopaków, ale za to spędzę czas z dziewczynami. Posprzątałam po śniadaniu i poszłam się spakować.
~*6 godzin później*~
Wszystko było spakowane i jechaliśmy do chłopaków, kiedy nagle zadzwonił mój telefon "Redaktorka Vogue" nie mogłam nie odebrać.
-Halo?-spytałam
-Amelia miło z tobą rozmawiać, jest sprawa, nie zechciałabyś przez około 2 miesięcy zostać prezenterką Top Model?-zapytała
-Ja?-zapytałam z niedowierzaniem.
-Tak, twoje zdjęcia są po prostu fantastic! Masz czas do jutra do usłyszenia...-rozłączyła się.
Odłożyłam telefon do torebki i zaczęłam skakać bo aucie jak dziecko.
-Coś się stało?-zapytał śmiejąc się.
-A nic...no dobra chcą żebym prowadziła Top Model?! Kumasz!?-krzyczałam ze szczęścia.
-Ojej ale ty masz powodzenie.-powiedział z grymasem Malik.
-Ha ha ha ha.-śmiałam się.
Po kilku minutach byliśmy u chłopaków wzięłam swoje walizki i weszłam do środka. Przytuliłam się do każdego z chłopków i udałam się do pokoju żeby się rozpakować. Jestem taka szczęśliwa z tego programu, bo przecież to już coś znaczy. Po wywaleniu tego wszystkiego z walizek i wrzuceniu do szafy poszłam na dół pożegnać się z chłopakami. Dałam każdemu buziaka z policzek, a Zayn'owi zaserwowałam namiętnego całusa w usta. Wyszli a ja zostałam z El i Dan. Podbiegłam do stolika i wzięłam telefon do ręki, wybrałam numer pani Smith i zadzwoniłam.
-I co? Przemyślała pani tą sprawę-powiedziała
-Tak. I bardzo chętnie wezmę w tym udział.-skakałam z radości ale nie dałam tego po sobie poznać.
-Dobrze samolot będzie w piętek, może pani kogoś zabrać. Sesja wraz z programem odbędzie się w Paryżu.-rozłączyła się.
Odłożyłam telefon i spytałam się dziewczynom czy chcą ze mną lecieć, skakały z radości! My we trzy polecimy do Paryża, ale mam dziwne wrażenie że o kimś zapomniałam...Cami!!! Zapomniałam się jej spytać, na szczęście szybko do niej zadzwoniłam i tez się zgodziła. Zrobiłyśmy sobie pizze na kolacje i zaprosiłyśmy Cami na noc, w końcu taki babski wieczór!! Tak strasznie za tym tęskniłam. Obejrzałyśmy film i położyłyśmy się spać...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
I jak co wy na to? Takie info: 3 lipca jadę na wycieczkę i nie będzie mnie pięć dni. Ale postaram się jeszcze coś napisać przed wyjazdem. 

5 komentarzy:

  1. Cudowny rozdział. Dobrze, że jeszcze nie kończysz bloga.
    Ciekawa jestem co będzie dalej... ;)
    Jak nadal chcesz ten zwiastun to zapoznaj się z regulaminem i napisz:
    mania-zwiast.blogspot.com

    Udanej wycieczki? xx

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem z bloga zwiastuny-na-blogi.blogspot.com zamawiałaś zwiastun na dwa blogi. Zwiastuny zostaną wykonane jak tylko dodasz link na swoim blogu. Jest jeszcze sprawa co do bloga http://historie-pewnych-dziewczyn.blogspot.com , ponieważ jest usunięty (tak mi pokazuje) i nie poinformmowałaś nas... Co z tym zrobić? odpisz na niamela5390@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Przy tym rozdziale chyba naj.sie smialam! Hahaha :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super! Świetny rozdział :D
    onewayoranother-one-direction.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Twój zwiastun jest już do odbioru pod adresem: http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com/2013/07/alexandraxd.html
    po obejrzeniu prosimy o szczerą opinię oraz o UMIESZCZENIE LINKU DO NASZEGO BLOGA http://zwiastuny-na-blogi.blogspot.com NA STRONIE TWOJEGO BLOGA :)

    OdpowiedzUsuń