sobota, 27 kwietnia 2013

Rozdział 15/ Muszą to zobaczyć

Kiedy udało mi się wyjść z łazienki, poszłam na śniadanie. Nikogo nie było, bardzo mnie to zdziwiło, ale na stoliku znajdował się liścik:

    Musieliśmy na chwilkę wyjechać do menagera, niedługo powinniśmy być

                                                                          Zayn xoxo


Zjadłam śniadanie i poszłam do salonu obejrzeć tv przynajmniej terz było co oglądać. Przypomniało mi się mam dziś randkę z Zaynem. Poszłam powoli po schodach do mojego pokoju i wybrałam jak dla mnie najładniejszy zestaw. Położyłam go na łóżku i wyszłam z pokoju. Z powrotem do salonu. Po około 2 godzinach przyszli chłopcy. No i się zaczęło, hałas, krzyki i śmiechy. Postanowiłam napisać coś w pamiętniku. Poszukałam jeszcze jakieś zdjęcie chłopaków i wkleiłam je dodałam jeszcze wpis: Oto moja nowa rodzinka :) 

Potem odłożyłam pamiętnik na swoje miejsce. Zeszłam na dół i o dziwno był spokój. Wszyscy stali w rzędzie i czekali na mnie. Przyznam że trochę się bałam.
H: Cóż jest sprawa, bardzo chcemy żebyś pokazała nam jak tańczysz.
A: Nie ma nawet opcji.
Lou: W takim razie wyrzucimy ci wszystkie ciuchy z szafy.
A: nie możecie!
Z: Możemy :)
A: Dobrze dajcie mi chwilkę i przyjdzie za 10 minut do mojego pokoju. 
Z: Haha ale łatwo tobą zmanipulować.
A: Ty się tak nie ciesz!
Poszłam do pokoju i ubrałam spodnie pumpy i jakiś t-shirt. Potem przyszli chłopacy. Włączyłam muzykę i zatańczyłam. Chyba byli w lekkim szoku. 
Z: Wow
H: No
N: Zgadza się. 
A: I jak ?
Lou: Jeszcze pytasz?
L: Superowo!
A: Dzięki.




3 komentarze: