piątek, 26 kwietnia 2013

Rozdział 13/Na szczęście on tu jest i będzie...

Obudziłam się wtulona w Zayna który już nie spał tylko mi się przyglądał.
A: Jak długo się na mnie patrzysz?
Z: Ze 2 godzinki codziennie wyglądasz jeszcze piękniej.
A: Dobra ja wstaje .Chciałam wstać ale nie mogłam bo Zayn nie chciał mnie puścić.
Z: Nigdzie nie idziesz.
Idę. Tak zaczęła się wojna, na poduszki. Chciałam szybko udać się na dół żeby mu uciec ale mi nie wyszło bo tylko spadłam z łóżka.
Z: Nic ci nie jest?
A: Nie no spoko jest.
A: Oprócz tego że boli mnie tyłek.
Zaczęliśmy się śmiać, przerwał nam to Liam, który wszedł do pokoju.
L:Co się tutaj dzieje? .Z chytrym uśmieszkiem na twarzy.
Na jego pytanie schowałam się pod kołdrę i zaczęłam się śmiać. Malik na moje zachowanie też zaczął się śmiać. Liam po prostu miał Poker Face i wyszedł. Wzięłam ubrania bardziej codzienne i poszłam do łazienki. Wykąpałam się i ubrałam. Wyszłam z łazienki i  niechcący wpadłam na Harr'ego. 
A: Przepraszam.
H: Nic się nie stało.
I wszedł do łazienki. Ja udałam się do kuchni, a tam zobaczyłam jak chłopaki jedzą śniadanie. Usiadłam koło Louisa i po prostu zgieło mnie w pół. Nie mogłam wytrzymać z bólu. Wszyscy się wystraszyli. 
N: Co ci jest.?
Z: Amy haloo?!
Nie słyszałam nic tylko upadłam na ziemię i zasnęłam. Obudziłam się w szpitalu z mega bólem głowy. Chłopcy siedzieli koło mojego łóżka z śpiącymi minami.
A: Co się stało?
Z: O boże! Nic ci nie jest.-I mnie przytulił, potem jeszcze Niall, Liam, Harry, Louis i jakieś dwie dziewczyny których nigdy nie wiedziałam.
A: Chłopcy możecie nas na minutkę zostawić samych?
H: Jasne.
Po moich słowach wyszli z mojego pokoju. Został tylko Zayn. 
A: Co się stało?
Z: Nie wiem
A: Jak możesz nie wiedzieć?!
Z: Spokojnie! Lekarze niedługo powinni przyjść z twoimi wynikami badań. 
A: Przepraszam jestem po prostu zdenerwowana.
Z: Nic się nie stało.
Mulat ucałował moje usta.
A: Kim były te dziewczyny?
Z: To jest Danniele i Eleanor dziewczyny Liama i Louisa.

6 komentarzy:

  1. rozdział jest boski jak nie wiem co!! kocham to!!
    czekam na nn <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Hej !;)
    PRzeczytałam wszystko i jestem pod wielkim wrażeniem ! :)
    Masz wielki talent*.* Wspaniale piszesz.
    Pomysł zniewalający! wszystko perfekcyjnie dograne- ideal opowiadania! :D
    Już nie mogę się doczekac kolejnych rozdziałów! ;D
    Całuski! xx

    OdpowiedzUsuń
  3. Zajebisty! Czekam na kolejny :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny *.*
    Czekam nn :)

    Zapraszam do mnie :)
    http://onewayoranother-one-direction.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń