poniedziałek, 5 sierpnia 2013

49/ Straszenie się cieszę, że już jesteś.

Koniec z Justinem i jego dziewczynami, zgłosiłam sprawę na policję, teraz będzie gnił w więzieniu. Dzisiaj wracają chłopcy więc przychodzą Dan, El i Kami, będzie imprezaaa!! Ubrałam niebieską bokserkę i czarne rurki, poszłam do łazienki wykonać poranne czynności, zeszłam na dół i zjadłam tosty i popiłam herbatą. Ubrałam kurtkę i kozaki i poszłam do sklepu, po skończonych zakupach wróciłam do domu i upiekłam placek taki jaki uwielbiają chłopcy. Posprzątałam i poszłam po laptopa, znalazłam fajne horrory i zadzwoniłam do dziewczyn żeby się powoli zbierały. Wyszłam na taras i zapaliłam papierosa, na pewno będę miała ochrzan od Daniel ale to nic,  potem wróciłam do środka i przygotowałam pokój gościnny dla dziewczyn. Strasznie się cieszę na ten wieczór, tylko nie wiem jak powiem  Zayn'owi o tym co zrobił mi Just ale nie wiem czy muszę mu mówić, po około 2 godzinach przyszły dziewczyny z jedzeniem trochę tego było ale dałyśmy radę, akurat podjechał samochód chłopaków, wybiegłyśmy im pomóc z torbami bo trochę tego mieli, kiedy wszystko odnieśliśmy na miejsce trzeba było się przywitać, Lou i El ucałowali się chyba kilka minut, chłopcy uciekali wszystkie dziewczyny. A ja podbiegłam do Zayna a ten chwycił mnie za biodra i obkrecił wokół własnej osi na koniec dałam mu soczystego buziaka. Usiedliśmy przed laptopem i zaczęliśmy oglądać ten horror, Niall przytulał Kamile, Louis Eleanor, Liam Daniel co trochę mnie zaskoczyło a mnie Harold i Zayn. Strasznie się bałam ale jakoś dałam radę. Po filmie zabrałam mulata do naszej sypialni i zamknęłam drzwi, usiadł na łóżku a ja na przeciwko niego.
-Jest taka bardzo ważna sprawa o której musisz wiedzieć, jest na prawdę ciężko to mówić ale...-łzy uformowały się w moich oczach, starałam się na płakać ale to było zbyt silne, pierwsze łzy popłyneły wzdłuż moich policzków w dół. Malik złapał moje dłonie i zamknął z swoich.
-Mów dalej, tylko nie płacz- powiedział do moich włosów.
-Bo ja ci nie mówiłam, ale w Polsce miałam chłopaka ma na imię Justin...i on-rozpłakałam się w pierś Mulata.
-Spokojnie powiedz na spokojnie-zachęcał mnie.
-On mnie znalazł...-nie dokończyłam.
-On tu był...-kolejna porcja łez polała się strumieniami z moich iskrzących się oczu.
-Czy on cię?-spytał Zayn z szeroko otwartymi oczami, ja tylko pokiwałam głową na znak że się zgadzam.
-Zabije skurwysyna!!!-krzyczał, wstał i chodził w kółko.
-Nie musisz teraz najbliższe lata spędzi w wiezieniu.-dodałam krótko.
Malik był strasznie wkurwiony, wstałam i wtuliłam się do niego najmocniej jak to możliwe, całował moje włosy mówiąc do ucha że będzie dobrze. Otarł kciukiem moje łzy i poszliśmy na dół, nikomu nie mieliśmy mówić co się zdarzyło. To taka nasza tajemnica. Usiedliśmy na kanapie a Niall bawił się moimi długimi włosami, strasznie szybko mi odrosły mam już je do pasa. Cały wieczór spędziliśmy wszyscy na graniu w butelkę czy wygłupianiu się. Kiedy byłam już strasznie zmęczona oparłam się o Zayn'a i zasnęłam mu w ramionach, ten zaniósł mnie do sypialni i starannie położył na łóżko i już miał iść kiedy ja chwyciłam jego nadgarstek.
-Możesz ze mną zostać?-spytałam pociągając nosem.
-Jasne kochanie-przebrał się w spodnie od pidżamy a ja w koszulę nocną i położyliśmy się. Chwilkę rozmawialiśmy ale potem sen dał za wygraną, wtuliłam się w jego ciepły tors i zasnęłam...

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Tam dararam!!! jest 49!!! w końcu mam laptopa więc będę się raczej częściej udzielać, ale wiecie jestem u cioci i mam troje kuzynów którzy mi troszeczkę przeszkadzają, ale damy radę. Kolejny powinien pojawić się pojutrze. Miłych wakacji!!!







7 komentarzy:

  1. Super rozdział! Justin ją... Nie nie wierze i mam nadzieję, że to nie Justin B. Mile zaskoczyła mnie twoja ocena bloga "Hi! I'm a Vampire"...
    Tęskniłam za tobą i miłymi komentarzami ♥
    Czekam na następny i zapraszam na opinię:
    ostatni-wdech.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko nie myśl że o Biebera chodzi x)
      Ta opinia jest szczera, bo na serio lubię a nawet uwielbiam ten blog.

      Usuń
  2. Super czekam na następny! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nominowałam cię do Liebster Award więcej u mnie http://maaagdamielczarek.blogspot.com/2013/08/serdecznie-dziekuje-wascicielce-bloga.html .

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem ze strony zwiastuny-na-blogi.blogspot.com
    zamawiałaś u nas zwiastun który już jakiś czas leży w archiwum a linku nadal nie widzę. Jeżeli nie dodasz go w ciągu pięciu dni od dostania tej wiadomości zostanie od usunięty z YT.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Odebrałam go i link też wasz podałam, dokładnie jest w temacie zwiastun.

      Usuń